filling my empty soul

Tuesday, September 4, 2012

My Family



Those are my family . Keep wondering what happen to me if they dont have by my side now . I wouldnt be who I am now if they're not here . That is my parent , Mat Yunus Bin Jumat with my rocky mama Rodzleen Binti Zainudin . Diorang memang sporting but still diorang akan guide kami adik beradik . The other picture is me with my siblings . Yang bwt peace tu kakak (Nurul Faeiqah Binti Mat Yunus) my parent second child . Yang muke monyok tu adik (Nurul Batrisyia Binti Mat Yunus) and the youngest is that little cute guy sitting on me (Muhammad Nur Adden Bin Mat Yunus) . We're been leaving as a happy family even ade salah faham . Tapi biasa lah kan , salah faham memang akan ade dalam family . Kalau tak bosan lah hidup and kami anak anak takkan jadi seorang yang matang . They're fun to me and i really love them . Sape kacau aku kasi parang atas kepala yer . Siape yang nak kucar kacirkan family aku akan aku bagi rasa kaki , tangan dan parang di kepala dan muka . Biar nak jadi ape pown kat aku asalkan family aku okay . Your child are all getting bigger and you umi and abah are getting older . So jangan nak perasan mude yer . Dalam nie jer boleh cakap . I'm 18 now . And i'm study in the aviation sector . Minat punye pasal kan , so parent aku bagi lah . Kakak pown dah remaja as she's 13 now . She's studying at one of the place I've once studied when I was 14 , 15 and 16 that is SHAKS(Sulatanah Hajjah Kalson School) . Adik still in primary school and shee's at SJK(C) Kong Min Beserah . She's 11 now and next UPSR (ade ker UPSR ? ) . Addeen is 7 and he's at SRA al-Irsyad Balok . Addeen belajar leklok keyh . Umi nak sorang anak dye jadi Imam bila besar nanti . These are my family members and no one can touch them cause I love them much . :)